Hoppas på denna nya vana!

Sitter här på min föredetta rena stol, jag har nämnligen just svettat ner den med mina springkläder jag la här för en stund sen, myyyys, verkligen!
Kom tillbaka för en stund sen efter en halvtimmes joggning i det härliga vädret; molningt, blåsigt och lite regn. Ett väldigt skönt väder att springa i!

Ikväll väntar hoppträning med lilla bebis-Toppe för andra gången, få se hur det går. Kanske flyger av och bryter nyckelbenet, vem vet? ;) haha, nädå.. Ska bli kul iallafall, särskillt för att Hans (Hanna) är med då också!

See ya polare!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker vi va väldigt duktiga båda två;)

2009-09-17 @ 21:57:29
URL: http://sweethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0