2008!

Jepp, nytt år!


Igår hade jag det mys! Vi var 12 pers hemma hos Soffan och firade med trerättersmiddag, skojiga lekar och champagne vid tolvslaget till en massa fyverkerier! Alla var så fint uppklädda och det var lagom fest liksom. :)
Jag tog halv tre bussen hem, alltid skönt att vakna upp i sin egen säng.

Idag väcktes jag med en ännu sämre bärande rygg. Det har blivit en helsittade dag framför Vänner då jag inte hade något vidare val. Pappa ska massera mig senare ikväll tillsammans med linement och Voltaren så hoppas jag att det käns bättre imorn.

(Det var btw första gången jag såg sista avsnittet av Vänner...)




Chandler är bäst

pöss

Kommentarer
Postat av: Linda

haha okej :P jasså du, jaa.. det blev en del XD hahaha XD vi ses :D puss!

2009-01-01 @ 20:06:28
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0